Alla inlägg den 4 april 2010

Av Lena - 4 april 2010 21:04


I dag har vi börjat röja ur ett av rummen i vår lillstuga!

Där är det tänkt att jag i framtiden ska kunna hålla till med mitt silversmide = )

En silversmedja helt enkelt!


Men, först måste hela rummet röjas ur, städas och renoveras!

Men som jag längtar tills det blir klart!


Verktygen kan ligga framme, likaså pågående arbeten osv.


Innan allt är klart måste jag komplettera mina verktyg!

Visst har jag en del verktyg, men fler behövs!



Slip- och polermaskin


 


Ringmått

 

Gummiklubba     Kulhammare


Med mera.........

  


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena



Av Lena - 4 april 2010 10:46


I dag när jag vaknade var det grått och kallt!

Himla tråkigt med tanke på det vackra vädret som var i går = (


Men, nu börjar solen bryta sig genom den gråa barriären, så förhoppningsvis har vi strålande solsken snart!!


Det blir en lugn dag i dag = )

Inget speciellt inplanerat!


Kikade in hos Gottishonorna i dag med hopp om att dom börjat boa, men det verkar som att jag måste para om dom igen!

Jag avvaktar någon dag så får vi se!


I går kväll stoppade jag 8 stycken Isbarägg i kläckaren!

Denna gång kommer äggen från min egen Isbarhöna Agda!

Spännande!!


Ha en skön söndag!


Kram Lena


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards