Alla inlägg den 23 september 2013

Av Lena - 23 september 2013 18:56


Dagens middag här hemma hos Söderbloms blev något av en rejäl prövning för mig!

Eftersom äldsta dottern Hannah skulle komma hem från New York efter 1 månads semester bestämdes det att det skulle vara tacos till middag!

Själv skulle jag fasta som jag alltid gör på måndagar!


Jag tänkte först byta fastedag, men bestämde i morse att jag kör som jag brukar = fasta!


Oj, vilken prövning det blev för mig att sitta till bords med familjen medan dom smaskade tacos och jag snabbt som ögat svepte en chokladshake (nutrilett)!!!


Men, allt går och jag överlevde = )


Tacos

    


Nutrilett

 







#nutrilett #vikt #hälsa #periodisfasta #5:2-metoden


I morgon är det fasta igen = )


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 23 september 2013 06:06


Då var det dags igen!

Måndag o ny vecka innebär fasta för min del =)


 


Startar dagen med en jordgubbsshake!

Kan det bli en bättre start på denna höstdag!?


I dag kommer även min äldsta dotter Hannah hem efter 1 månad i New York!
Ska bli härligt att få träffa henne och höra vad hon varit med om!


En gammal bild på Hannah o Märta

 


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en underbar start på denna vecka!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards