Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Lena - 20 januari 2009 11:30

Fick en kommentar av Molle som har detta inlägg på sin blogg.


Detta är ett tillfälle att hjälpa till, så kopiera detta du också och lägg ut på din blogg.

Ju fler som lägger ut denna efterlysning ju större är chansen att lilla Neo kan hittas.



Hej,


På nyårsnatten försvann min älskade hund Neo ifrån vår gård i Tygelsjö.

Han är en rottweilerhane på 6 månader.

Svart med bruna tecken, chippad.

Jag har inte hört nånting om honom, inte nån som sett honom eller liknade på 13 dagar,

och jag lider otroligt mkt av detta, för han betydde allting för mig.

Jag tror att någon tagit Neo, och tänker behålla honom, och skulle mitt mail komma

till den som har honom, snälla lämna honom

tillbaka, jag köper en ny hund åt er, så länge ni bara ger mig min Neo tillbaka.

Har du sett eller hört nånting som kan leda min hund hem igen

kommer du belönas generöst. Jag gör allt för att min älskling ska komma tillbaka.


SNÄLLA skicka detta mail vidare, enda sättet jag kan nå ut i sverige på.

Har gjort allt, polisanmält, anmält på diverse hemsidor, radion, sydsvenskan, kvällposten,

lappar överallt där jag bor osv.


Therese Perlman

070-4164073

Tillgänglig 24 timmar om dygnet

ektp@hotmail.com


Kontaka Therese eller

polisen på 11414


KOPIERA OCH SKICKA UT DENNA EFTERLYSNING….

HJÄLP TILL ATT HITTA EN FÖRSVUNNEN VÄN….




Av Lena - 20 januari 2009 11:16


Hm, idag blev det en liten sovmorgon ; )


I går och i natt har det kommit 1 dm snö ; )

Vitt o fint är det ute!

Naturligtvis är det plusgrader ute så det är redan tö på gång!!


Jag mår bra nu och Clara är också okej ; )))

Hoppas innerligt att det räcker med magsjuka nu, att dom andra i familjen slipper ;)))

Så i morgon bär det av till jobbet för mig och skolan för Clara ; )


Funderar på kvällsmat, någon som har något mumsigt förslag??????


Ha en bra dag!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards