Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Måndag och vägning!

Av Lena - 6 april 2009 06:18


Denna morgon visade vågen varken minus eller plus!

Jag står på exakt samma vikt som förra veckan!

Det är okej tycker jag så länge det inte är plus!!!



Jag skulle även ha mätt midjemåttet idag,men hittar tyvärr inte måttbandet ; )))

Mäter det i morgon i stället!



Nu är jag nervös!!!

Jag ska på Mammografin i dag !

8.15 har jag tid där = S




Ha en bra måndag!


Kram Lena




 
 
merlin med matte

merlin med matte

6 april 2009 06:38

Mammon kommer gå jättebra ^^

kram och ha en bra dag

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

6 april 2009 07:08

Som tur är går det ganska fort. Men lite olustigt är det när de klämmer ihop de... =)

Gör gärna en beställning av örhängena. Men det är ingen brådska.

http://annabella.bloggagratis.se

 
Therése

Therése

6 april 2009 08:29

Det kommer gå jättebra på mammografin! Ha en fin dag. Kramar

http://terezita.blogg.se

 
Truddelutt som tycker du är jätteduktigt!!

Truddelutt som tycker du är jätteduktigt!!

6 april 2009 12:10

Klart att det är ok!
Hur mkt har du gått ner hittills?

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
tins

tins

6 april 2009 15:10

Rätt inställning...till din vikt!
Du har kanske mer muskler nu...de väger mer än fett! Jag har under en tid gjort BIA-mätningar på människor och det är ganska intressant att se hur mycket som är fett, muskler och vatten i kroppen. Man går ner i vikt...på vågen sett men vad är det i kroppen som det blivit mindre av...
Många av dem som snabbanta tappar vatten och muskler...fettet är kvar. Kroppen ställs in på svälttid och när man börja äta igen håller kroppen i allt fett ifall det blir nya svälttider...man går upp i vikt igen och ännu mer än innan. Det är fantastiskt hur kroppen fungerar och det finns inga genvägar till viktminskning....än att äta bra/sunt, regelbundana tider och motion.

Så bara jobba på i din egen takt, det lönar sig i längden.

Kram
Tin

http://tins.bloggagratis.e

 
Sussi

Sussi

6 april 2009 21:16

Vilken härlig inställning du har.
Och jag håller med. Så länge man inte går upp så ska man vara nöjd..

Ha en bra kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards