Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Go kväll i stugan ; )))

Av Lena - 7 maj 2009 20:11


Nu har jag varit och solat med arbetskamrater C och M!

Tack igen för trevligt sällskap ; ))))


Lisa som jobbar på skolan vet bättre än jag hur min försäljning har gått i dag, men hon vägrar att tala om!

Så nu håller jag på att gå itu av nyfikenhet ; ))))

Tala om nu Lisa!!!


Nu ska jag surfa runt lite hos er andra!


Kram Lena




 
 
Kristina

Kristina

7 maj 2009 20:57

Oj, så spännande!!

Jag gjorde smycken för ett par år sedan. Olika pärlor på tråd och smycken som var lindade i silvertråd tex hjärta, droppe, kors mm.
Jag sålde till släkt och vänner och stod även på en julmarknad. Det var jätte kul men tillslut hade alla smycken så det blev mättat.

Hoppas du har bättre tur än jag :)

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

7 maj 2009 21:01

Tror säkert att du sålt flera par örhängen... minst! Jag hjälpte lokala scoutkåren för många år sen med att sälja miljövänliga grilltändare. Gjorde som dig... ställde ut det i arbetsplatsens stora fikarum. Allt gick åt! Ett par st köpte t.o.m två!!! Flytta runt dina alster på olika fikarum så ska du se att allt går åt!

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

7 maj 2009 21:55

Haha, nu e du allt nyfiken förstår jag. Jättekul om du fått sålt ju. Fast kontstigt vore annars tycker jag. Dina smycken e helt outstanding....så fiiiina.
Natti natti, så hörs vi igen imorn. Nu blev jag också nyfiken ju. =)
Kramar
Susanne

http://susanneocia.blogg.se

 
Lisa

Lisa

7 maj 2009 22:09

Tingeling tingeling..... Lisa säger ingenting...

http://www.mountainvalley-dogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards