Alla inlägg under februari 2010

Av Lena - 5 februari 2010 22:32


Som vanligt på fredagskvällar är det taco´s på menyn hos Söderblom´s = )


  


Denna kväll avslutades med ett 30 minuters pass på Crosstrainern och 40 situps!


  



Nu är det dags att inta sängläge och läsa lite!


Sov gott!


Kram Lena




Av Lena - 5 februari 2010 06:36

Så var det äntligen fredag gen!

Så skönt med helg!!!!


Jobbar i dag som vanligt sedan blir det fredagsmys till kvällen!


Ha en underbar dag = )


  

Av Lena - 4 februari 2010 20:58


I kväll blev det träning med Crosstrainern igen = )

Skoj = )


30 minuter och 40 situps!


  


Nu är det dags för en kopp te med Stefan som just nu befinner sig på Crosstrainern!


Ha en skön kväll!!


Kram Lena

Av Lena - 4 februari 2010 09:39


Nu har jag gjort konststycket att köra Crosstrainer i mörker = ))))


I går kväll när jag precis  hade ställt mig på Crossen fick vi strömavbrott!!

Envis som jag är bestämde jag mig för att köra ändå!

Fick ta hjälp av mobilen för att se tiden!


Det blev 30 minuter Crosstrainer i totalt mörker, men det gick bra det också = )))


  


I dag snöar det här och temperaturen ligger precis under 0 grader!

Är våren på väg?


Ha en underbar torsdag = )


Kram Lena

Av Lena - 3 februari 2010 08:23


Väntar på att min arbetstid ska starta = )

Börjar 8.30


  


Nu på morgonen har jag hunnit in till sjukhuset och tagit cellprov!

Otroligt vilken förmån vi har i Sverige att få göra detta = )

Det tackar vi för = )

Det är lika med mammografin = )

Stort + för svenska sjukvården för detta = )


  


Ute är det skönt!

Bara någon minusgrad, nästn så det känns som töväder = )))))


Ha en underbar onsdag!


Kram Lena


Av Lena - 2 februari 2010 17:05

Fredrik Andersson, vilken rolig kille!




Fredrik och fler härliga komiker uppträder på Bolaget i Sandviken lördagen den 20/2-10 kl.19.30

Biljetter köps via Folkets Hus, Sandviken!

Passa på att få skratta  magmusklerna i trim!!!!!!

  

Av Lena - 2 februari 2010 06:05

Tjolahopp i stugorna = )

Tidigt uppe!

Sitter och inväntar dom första barnen som kommer 6.30 då även min arbetstid börjar!


Inte lika kallt nu på morgonen som dom senate dagarna, dessutom inget snöfall!!!


Ha en underbar start på denna tisdag!


Kram Lena


Längtar till våren......

  

Av Lena - 1 februari 2010 21:21


Japp,så är det = )

 

Det blev 30 minuter på crossen och 40 situps = )

 

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards