Alla inlägg under februari 2011

Av Lena - 24 februari 2011 06:39


Nu får det vara nog med denna extremkyla!

28 grader kallt  och bara 15 grader varmt i köket nu på morgonen = /

Usch o fy!


Håller tummar o tår för att det vänder i dag som dom lovat   


  


I dag missar jag när Emil Jönsson kör sprint på VM   

Ledsamt värre!

Jobbar tyvärr!!

Hoppas och tror att det kommer att gå bra   


Önskar Er alla en skön dag!


Kram Lena

Av Lena - 23 februari 2011 19:05


Så glad i kväll när jag kom ut i stallet och Lisbeth hade fastnat i fällan   

Kan hända finns det någon av er läsare som tycker jag är elak, men det är jag inte!!

Tycker inte om råttor som mumsar kaninungar, kycklingar och hästarnas foder så är det bara!

Nu förväntar jag mig att Doris kommer att fastna med "skägget i brevlådan" vilken dag som helst!

Förmodligen är dom många fler i råttfamiljen men dom kan välja en av dom andra fällorna om dom vill, inga problem!!


Kallt är det som vanligt, just nu 22 grader kallt och det eldas i båda kakelugnarna!

I morgon ska den värsta kylan försvinna har jag läst och jag hoppas innerligt att det stämmer = )


  



Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 22 februari 2011 19:11


Liten råttrapport så här på kvällskvisten!

I stallet finns nu 3 olika sorters råttfällor.

Råttan Lisbeth förlorade ju sin make härom dagen   


Men, i dag när jag kom ut visade det sig att Lisbeth bjudit hem sin syster Doris att sova över!!

Alltså minst 2 äckliga råttor kvar att döda!


Sprang in och hämtade en bit köttfärsbiff som Hannah har gjort (supergod) och hoppas därmed att Lisbeth och Doris ska tycka precis som jag och därmed fastna i en varsin fälla   


Nu ska jag elda lite i en av kakelugnarna och kanske slå på TV:n!


Ha en skön kväll!


Kram Lena


  



Av Lena - 22 februari 2011 05:53


Tänk att det redan är morgon  

Nätterna går så fort!


Tidigt på jobbet idag, vilket innebär tidig hemgång!

Lite kyligt nu på morgonen.

Här har vi 15 grader kallt, men i går hörde jag på Tv att det skulle vända på torsdag.

Törs man lita på det?

Snart får vi takdropp och fågelkvitter = )


  


Kram Lena

Av Lena - 21 februari 2011 20:59


Väntar just nu på att tvättmaskinen ska bli klar, så att jag får hänga tvätten.

Efter det blir det sängen direkt!


  


I morgon är det tidig uppstigning precis som vanligt på tisdagarna!

Men, det brukar gå bra även om klockan ringer 5.00 = )


Säger nu god natt och sov gott!

  


Kram Lena



Av Lena - 21 februari 2011 06:11


Veckorna rulla på!

I dag börjar en ny.


Denna vecka kommer bli lång känns det som!

Har tre sena jobbdagar denna vecka.


  


Men, men det brukar ordna sig till slut ändå = )



Hoppas ni alla får en skön måndag!


Kram Lena

Av Lena - 20 februari 2011 19:39


Ljuslyktor med skyddsänglar 60 kr/st

  


Ljusfat 100 kr/st

      


Kram Lena

Av Lena - 20 februari 2011 17:05


Den här låten är bra!

Me like!

Kanske denna vinner årets stora final!


Heja Norge!




Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards