Alla inlägg under mars 2014

Av Lena - 9 mars 2014 09:09



Med feber, halsont och allmänt ont i hela kroppen blir det i dag en riktig vilodag så att jag förhoppningsvis tar mig till jobbet i morgon!


 


Jag lyckades inte mota bort förkylningen i tid tyvärr   


Ha en skön söndag!


Kram Lena


Av Lena - 7 mars 2014 05:51


Det är fredag igen och det känns helt okej som vanligt!


 


Njut och ha en bra dag   


Kram Lena

Av Lena - 6 mars 2014 06:41


Naturligtvis försöker en förkylning att slå sina näbbar o klor i min kroppen!
Men, jag ska göra allt jag kan för att "mota Olle i grind" ; )
Känns i både näsa och hals, men jag hoppas det försvinner fort!


 

I morgon är det fredag igen = )

Härligt!


Önskar Er alla en underbar torsdag!


Kram Lena

Av Lena - 5 mars 2014 20:32


Precis klickat hem 2 st böcker om Turkiet som kommer att användas mycket framöver antar jag =)


   


#turkiet #avsallar #alanya #reseguider #spännande


Känns bra i både kropp o själ!


Kram Lena

Av Lena - 5 mars 2014 06:01



Längtar verkligen efter sommaren!

Tänk er ett svalkande dopp i sjön/havet/poolen en sån där riktigt varm o härlig sommardag   

Här är det mina fötter som svalkar sig i havet på Kleopatrastranden, Alanya härom dagen!
17 grader i havet!
 

Strax dags att bege sig till jobbet!

#alanya #turkiet #kleopatrastranden


Ha en underbar onsdag!


Kram Lena

Av Lena - 4 mars 2014 05:56



God morgon!


Tittar på väderprognosen och blir lite less!

Ingen sol att vänta på många dagar!

Kanske på lördag....


 


Riktigt trist väder just nu!


Men, men, den som väntar på nåt gott =)


Ha en underbar tisdag allesammans!


Kram Lena


Av Lena - 3 mars 2014 15:07


Måste bara visa en bild från borgen uppe på berget i Alanya!
Så underbar utsikt!
 


Borgen är upplyst på kvällarna/nätterna så även i mörkret kan man njuta av denna borg =)
Syns lång väg när den är upplyst!


#alanya #turkiet

Kram Lena

Av Lena - 3 mars 2014 05:11



Köpte med mig lite färska kryddor från Turkiet!


Kryddmix till vänster och chili till höger!
Den snälla damen gav mig en liten påse med färsk saffran ;)
 


Luktar underbart!


Ha en bra dag i snön som fallit i natt!


#alanya #turkiet #kryddor


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards