Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Rosa månad!

Av Lena - 5 oktober 2011 19:23

Som ni kanske har märkt ligger Rosa Bandet kampanjen mig varmt om hjärtat!

Ska försöka starta en egen insamling via nätet så ni kan följa med hur det går med insamlingen från mitt smycke:


  


Återkommer med länk så fort jag ordnat detta = )))


För Er som vill köpa ett Rosa Bandet smycke av mig kan jag kan klicka här!

Smycket kostar 250 kr och 30 kr går direkt till Rosa Bandet insamlingen!


Rosa Bandet kampanjen:


Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj bekämpar bröstcancer genom att finansiera cancerforskning, sprida kunskap om sjukdomen och driva opinion. Kampanjen genomförs i år för nionde gången i rad.
 
Bröstcancer är kvinnans vanligaste cancersjukdom – mellan 15 och 20 kvinnor insjuknar varje dag. Sjukdomen drabbar framför allt medelålders och äldre. Chansen att bli botad från bröstcancer har ökat de senaste årtiondena. Det beror främst på att allt fler fall upptäcks tidigt, och på att behandlingsmetoderna blivit bättre.
 
Text från cancerfonden.se
 
 
 
Kram Lena
 
 
Lena

Lena

7 oktober 2011 13:27

Har en fråga till dig.... Kan man bara köpa den rosa grejen och hope märket, jag har ju så många hjärtan att sätta dom på... Kram

http://lena.hansen.bloggplatsen.se

Lena

7 oktober 2011 14:13

Om du vill kan du köpa dom för 30 kronor så skänker jag den summan till Rosa Bandet!

Kram Lena

 
Lena

Lena

7 oktober 2011 15:45

Ja, låter bra det, men nog kan jag betala mera allt... vi kan höras nästa vecka, om du kan komma till mig någon dag...

http://lena.hansen.bloggplatsen.se

Lena

7 oktober 2011 15:55

Visst kan jag komma förbi dig någon dag = )
Vi hörs!

Kram Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards