Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Lena - 5 oktober 2011 20:52


Japp!

Så har jag då skapat min egen insamling till Rosa Bandet via cancerfonden.se

Vill ni skänka direkt till Rosa Bandet utan att köpa smycket går det alldeles utmärkt!


Man betalar direkt från min insamling antingen via internetbanken eller betalkort = )

Smidigt och bra!


Det går även bra att SMS:a = )

Skänk via SMS

SMS:a BESEGRA 5841 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 5841 Johan Ek


Jag har satt in pengar från dom Rosa Bandet 2011 smycken som jag sålt så här långt!


Vill passa på att tacka Lena för gåvan   


 


Klicka här för att komma till insamlingen!


Vill du beställa smycket klickar du här!


Tusen kramar Lena


Av Lena - 5 oktober 2011 19:23

Som ni kanske har märkt ligger Rosa Bandet kampanjen mig varmt om hjärtat!

Ska försöka starta en egen insamling via nätet så ni kan följa med hur det går med insamlingen från mitt smycke:


  


Återkommer med länk så fort jag ordnat detta = )))


För Er som vill köpa ett Rosa Bandet smycke av mig kan jag kan klicka här!

Smycket kostar 250 kr och 30 kr går direkt till Rosa Bandet insamlingen!


Rosa Bandet kampanjen:


Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj bekämpar bröstcancer genom att finansiera cancerforskning, sprida kunskap om sjukdomen och driva opinion. Kampanjen genomförs i år för nionde gången i rad.
 
Bröstcancer är kvinnans vanligaste cancersjukdom – mellan 15 och 20 kvinnor insjuknar varje dag. Sjukdomen drabbar framför allt medelålders och äldre. Chansen att bli botad från bröstcancer har ökat de senaste årtiondena. Det beror främst på att allt fler fall upptäcks tidigt, och på att behandlingsmetoderna blivit bättre.
 
Text från cancerfonden.se
 
 
 
Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards