Alla inlägg den 6 oktober 2020

Av Lena - 6 oktober 2020 07:20


Så otroligt nöjd med min Gua sha💎


 


Använder den varje morgon & kväll!

Min gua sha är i rosenkvarts och är både behaglig och vacker🥰

Jag älskar rosenkvarts!!


🌸🌸🌸🌸🌸


Här kommer lite info om gua sha:


– Gua sha i ansiktet är en effektiv hudvårdsmetod som går på djupet.

Metoden hjälper lymfsystemet att må bra, minskar svullnaden kring trötta ögon och förebygger

rynkor genom att musklerna i ansiktet slappnar av.

 

Dessutom ökar cirkulationen i huden och det syresatta blodet drar sig uppåt till ytskikten, vilket ger näring till vävnader och hudceller, och hudförnyelsen stimuleras.

 

Ge dig själv några minuters massage i samband med din dagliga hudvårdsrutin två till tre gånger i veckan och ditt ansikte kommer att få ett mer strålande utseende. 


Finns mer info på nätet💕


För Er som är sugen att investera i ett startkit med eteriska oljor via mig så ingår en rosenkvarts gua sha i ett av mina välkomstpaket😍


Här ser ni det välkomstpaketet:

 


Skicka ett mail om du är intresserad😁


lena.soderblom@gmail.com


Kram Lena💕


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards