Alla inlägg under maj 2022

Av Lena - 20 maj 2022 06:53

 

I går fick jag ont i ryggen & idag kan jag knappt ta mig framåt!

Ryggskott🫠

Nedrans så onödigt….


Ha en skön fredag🌸


Kram Lena 💕

Av Lena - 13 maj 2022 06:38

 

Äntligen fredag🌸


Denna dag bjuder på lite av varje för min del🪷


Först en liten operation på kirurgen för borttagning av ett stort födelsemärke som krånglar (blöder osv)😷

Sedan telefontid med min läkare på Hematologen 📞


I kväll väntas fest med härliga kollegor🎉


Så jag hoppas ingreppet på morgonen inte innebär att jag måste stanna hemma i kväll😘


Ha en underbar fredag!


Kram Lena💕

Av Lena - 10 maj 2022 17:44

   

Nu har vi 7 st kaninungar (samtliga hanar) till salu🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰

350 kr/st


Mamma är Rex & pappa lejonhuvad 🐰


Sociala & mysiga!
Lätthanterliga🪷


Vid intresse maila gärna:


lena.soderblom@gmail.com


Kram Lena💕


#kaniner #kaninungar #kaninungartillsalu #mys #tillsalu #livetpålandet



Av Lena - 7 maj 2022 14:04

 

Välkomna till världen små dunbollar💗


Den ljusa kycklingen hittade jag liggandes på rygg nästintill livlös i går kväll!
Den hade ramlat ur redet och blivit kall och var nära att dö🥰


Men efter lite kärlek och värme från mamma höna gick det strålande trots allt🙏


Ha en underbar lördag!


Kram Lena💕


#kyckling #chicken #livetpålandet #nygårds #hönshuset #frigåendehöns

Av Lena - 4 maj 2022 15:22

       

Betalning sker med swish & jag postar så fort du har betalat 🌸


Vid intresse skicka ett mail:


info@malaforyou.se


www.malaforyou.se


Kram Lena💕


#ametist #kristaller #kärlek #malaforyou #halsband #armband

Av Lena - 3 maj 2022 09:42

       

Betalning sker med swish & jag postar så fort du har betalat 🌸


Vid intresse skicka ett mail:


info@malaforyou.se


www.malaforyou.se


Kram Lena💕


#rosenkvarts #kristaller #kärlek #malaforyou





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards