Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Hannah o Märta ; ))

Av Lena - 6 november 2008 19:58


Här kommer en färsk bild på Hannah o Märta!


Hannah sitter just nu på köksgolvet med en sovande Märta i knät!!!


Jag skulle gärna ha henne i sängen om natten för hon är så himla go, men det är strängeligen förbjudet!!!!


Ha en skön kväll!


Kram Lena


 
 
Ewa

Ewa

6 november 2008 20:43

Sov hos henne i stället! ;-)

http://fundringar

 
Lena

Lena

6 november 2008 20:58

Bra idé Ewa ; ))))

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sinna

6 november 2008 21:09

FINA tjejer du har ;-) Sova i sängen är mysigt!! (tycker våra hundar och jag ;-)
Kram Sinna

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

6 november 2008 21:55

Men Märta lilla... får du inte sova i sängen?
Det får vi!
Matte säger att vi hårar ner jättemycket. Men att vi är så goa sängvärmare så det är smällar hon får ta.
Natti!

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

7 november 2008 07:19

söta flickoor...människoflickan får väl sitta där i natt då, så lilla märtisen får sova skönt ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Erica A

Erica A

7 november 2008 08:17

Klart du ska ha henne i sängen! Vi har alltid valparna i sängen första månaden, så dom känner sig trygga, sen "åker dom ner" i sin bädd. Har faktiskt aldrig haft några problem med att dom står och tigger sig upp, utan ibland kan dom få komma upp (när dom är hel och ren) för en liten mysstund. Och din vovva är ju tämligen liten, våran valp, rottishane på 8 månader tar liiite mer plats nu :) Trevlig helg! Kram Erica

http://www.123minsida.se/erica2

 
Lisa

Lisa

7 november 2008 08:39

Nämen vad är detta!!?? Här lägger man sig sjuk några dagar och vips hittar du på nåt ;)
Jösses vilken liten sötis ni skaffat.
Nu bara MÅSTE jag ju komma och hälsa på någon dag.

Tycker absolut ni ska prova viltspår när hon blir tillräckligt stor. (fast träna in det kan ni börja med ganska snart).
Jag lägger gärna spår åt er sen om du vill.

Såklart ska ni ha Märta i sängen!! Båda våra får om de vill men bara en gör det (Qvittra). Stefan måste väl få lite konkurrens ;)

Tack för alla krya på dig!! Värmer!
Vi ses på måndag.

http://www.mountainvalley-dogs.se

 
Ingen bild

malte o snoken

7 november 2008 09:15

va skönt att natten gick bra! hon är en riktig liten charmknutta!! undrar just hur stor hon komer bli...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards