Alla inlägg under februari 2009

Av Lena - 7 februari 2009 13:49


Så är det ; ))

Jag håller på att funderar på en grej ( gjort i många herrans år faktiskt )   ; )


Jag skulle vilja starta eget!

Dock tänker jag inte sluta mitt nuvarande jobb, men jag skulle vilja göra en sak på sidan om!!!


Ni som vet hur det är att vara egen företagare, att ha en webshop etc. hör av er hit!!!!


Jag behöver massor med råd och tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vad jag kommer att göra tänker jag inte avslöja än, det blir en senare "bomb" att släppa!!!!


Vågar jag????????

Kramisar Lena



Av Lena - 7 februari 2009 09:48


I kväll är det dags!!!

Första etappen av 2009 års melodifestival!!!!!


Vem/ vilka tror ni går vidare????


Jag tror det blir så här:


 * Shirley Clamp och Alcazar går vidare direkt


 * Scott´s och Marie Serneholt till andra chansen





Av Lena - 7 februari 2009 08:31


I dag är det lördag!

Så skönt!


Inga förpliktelser förutom djuren ; )))


Har ingen aning om vad jag ska hitta på i dag!

Kanske tvätta lite ; )


Vad ska ni göra denna sköna lördag??


Ha en bra dag!


Kram Lena



Av Lena - 6 februari 2009 22:50


Sov gott alla goa vänner!!!


Kramisar Lena



Av Lena - 6 februari 2009 21:56


Morgan Alling, vilken kille!!!!


Som han dansar!!!

Antar att han går vidare till nästa vecka!!!


Vilket par hejar ni på?????



Av Lena - 6 februari 2009 18:32


Herre jösses vad snö det har kommit!


Nu har jag i alla fall skottat hela gården ( där bilarna står )! Ganska svettig blev jag, kan jag tala om ; )))


Nu väntar vi på Stefan och sedan ska vi sätta i gång med kvällens middag nämligen taco´s ; )))

Mums på det!!!!!!


Efter maten blir det till att titta på Let´s Dance och heja fram min favorit Morgan Alling!!!!!!!!


Ha en fortsatt skön kväll!!


Kram Lena



Gå med i bloggsurfa.se, garanterat fler besökare och dessutom GRATIS!



Av Lena - 6 februari 2009 15:39


Nu har jag, Agnes och Märta varit på en promenad i snövädret!


Härligt, men blåsigt och snöigt!!!!


Det har kommit flera centimeter snö så här långt i dag och mer blir det!!!


Skönt att det är fredag och jag har jobbat färdigt för denna vecka ; ))))


Ha en skön eftermiddag!!!


Kram Lena



Av Lena - 6 februari 2009 06:10


God morgon alla ni där ute ; )))


Nu är det äntligen FREDAG!!!!!!!!

Så skönt med helg och ledighet!

Men, först ska jag jobba!!


Slutar tidigt i dag eftersom jag börjar tidigt!


Önskar Er alla en härlig fredag!!!!!!


Kramisar Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards