Alla inlägg under augusti 2013

Av Lena - 27 augusti 2013 19:42


Avslutade denna fastedag med en ca 5 km lång promenad i raskt tempo tillsammans med Märta = )

Skönt att komma ut i friska luften!!


 



Härlig känsla i kroppen att både minska kaloriintaget och motionera!

Kan det bli bättre ; )


#5:2-metoden #fasta #motion #promenad


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 27 augusti 2013 06:14


 


Kram Lena

Av Lena - 26 augusti 2013 18:49


 Mihmet credo - Jag tror på mig själv



  


#underbart #livet #mihmetcredo


Kram Lena


Av Lena - 26 augusti 2013 05:41



Ännu en vecka har gått och det är åter dags att väga o mäta kroppen!


Vågen visar - 1,5 kilo!

Måttbandet visar i stort sett +-0


 



Sammanlagt har jag tappat -4,7 kilo sedan den 8/7-13
Sakta men säkert går det neråt =)
Mycket nöjd!


#5:2-metoden #fasta #måttband #våg


Ha en bra dag!


Kram Lena

Av Lena - 25 augusti 2013 19:39


Min stackars vinranka som inte har mått så bra den sista tiden har idag fått byta boendeform!

Från en hink storlek större till att äntligen bli planterad direkt i jorden inne i växthuset!


 


Nu hoppas jag innerligt att plantan verkligen uppskattar denna flytt

och visar det genom att överleva vintern

samt bära frukt nästa år =)


 


Ha ett skönt avslut på denna fantastiska helg!


Kram Lena

Av Lena - 25 augusti 2013 09:10



Livet rullar på precis som jag vill just nu!

Härligt   


 


Kram Lena

Av Lena - 24 augusti 2013 08:57


Just nu besitter jag en ovan och konstig känsla i kroppen!


Efter att ha haft 3 barn hemma är det just nu "bara" Clara hemma!

Gustaf pluggar i Jönköping och Hannah är i New York!

Det är väldigt tomt och tyst i huset = /


Lika bra att vänja sig, dom ska ju flytta ur boet alla

tre så småningom, men det kommer att kännas vill jag lova!


 



Nu hoppas jag att både Gustaf och Hannah kommer i gång med

sitt bloggande så att jag kan följa deras vardag även om det blir på håll = )


Hannah:
http://hannicecilia.blogg.se/

Gustaf:

http://gustaf.colin.se/


Ha en skön lördag!


Kram Lena

Av Lena - 23 augusti 2013 05:44


Usch o fy!

Det är endast 2 grader varmt ute just nu =/

Är hösten redan här på allvar!?

Står nog inte på förrän första frostnätterna är här!


 


I dag är det dags att vinka av min dotter Hannah som tar planet till New York och ska bo på Manhattan i 1 månad hos våra underbara släktingar!


Blir en ovan känsla att "bara" ha ett barn hemma!


#newyork #manhattan #fredag #kyla


Ha en underbar fredag!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards