Alla inlägg under september 2013

Av Lena - 26 september 2013 18:41



Varit en jobbig dag, med en kropp o knopp som inte riktigt hänger med   

Fick klart mitt lilla julpyssel i alla fall   

Denna lilla prydnad!


 


#jul #pyssel #sjuk #tomtar


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Av Lena - 26 september 2013 07:15



Att lyssna på kroppen är viktigt!!


Därför tog jag mitt förnuft till fånga och blir hemma från jobbet i dag och i morgon!

Känns inte okej att vara mitt bland massa andra människor när kroppen inte orkar!


Tar därför min trötta kropp och kryper ner i sängen igen!


 


Sov gott!


Kram Lena

Av Lena - 26 september 2013 06:50

  

I dag känns kroppen väldigt motsträvig!

Varför kan man undra!?

Känns som en förkylning ligger och lurar!


Ont i kroppen!
Kliar i halsen!

Huvudvärk!


Vill helst ligga kvar i sängen = /


 


Men, jag tar en treo och gör ett försök att ta mig till jobbet i stället!


Ha en bra dag!


Kram Lena




Av Lena - 25 september 2013 20:55


 


Kram Lena

Av Lena - 25 september 2013 05:11



Tidig start på denna dag!

Känns skapligt trots allt = )

Lite trött får man vara när klockan ringer 5.00


Kylan börjar tränga sig på!

Hösten är här med besked!!!
I dag har vi -0,6 ute!

Vantar på helt enkelt!!!




#höst #vantar #frost


Ha en bra start på denna onsdag!


Kram Lena

Av Lena - 24 september 2013 16:35



Jösses, dagarna bara rullar förbi!!!


Snart har ännu en fastedag nått sitt slut!

Fastade i går och i dag!

Fungerar alldeles utmärkt = )


 


Längtar till frukosten i morgon = )

Kaffe och Finn Crisp = )
Kanske även en Ryvita med ost slinker ner!


 


Men först ska jag avsluta denna fastedag med en Nutrilett chokladshake!


Ha det bäst!


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Kramisar Lena

Av Lena - 24 september 2013 06:07

 


Kram Lena


Av Lena - 23 september 2013 18:56


Dagens middag här hemma hos Söderbloms blev något av en rejäl prövning för mig!

Eftersom äldsta dottern Hannah skulle komma hem från New York efter 1 månads semester bestämdes det att det skulle vara tacos till middag!

Själv skulle jag fasta som jag alltid gör på måndagar!


Jag tänkte först byta fastedag, men bestämde i morse att jag kör som jag brukar = fasta!


Oj, vilken prövning det blev för mig att sitta till bords med familjen medan dom smaskade tacos och jag snabbt som ögat svepte en chokladshake (nutrilett)!!!


Men, allt går och jag överlevde = )


Tacos

    


Nutrilett

 







#nutrilett #vikt #hälsa #periodisfasta #5:2-metoden


I morgon är det fasta igen = )


Ha en skön kväll!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards