Alla inlägg under november 2013

Av Lena - 17 november 2013 09:19

Då var det dags!


Rapport efter 11 veckor med Tactiq Team Nutrilett 5-2!


Glukos- och kolesterolvärdet tar jag i morgon måndag då det saknas stickor!


Glukosvärdet: ------ (förra veckan 4,5)

Kolesterolvärdet: -----(förra veckan 3,4)

Vågen:
  


+-0 kilo


Känns inte helt okej, men eftersom jag närmar mig mitt slutmål antar
jag att det blir svårare och svårare att gå ner i vikt!  


Sammanlagt - 5,9 kilo sedan Nutrilett teamet startade (1/9-13) och sammanlagt - 10,8 kilo sedan jag började med 5:2 (8/7-13)



Alltså ett viktresultat på -10,8 kilo sedan jag började med 5:2-metoden i juli =)
Härligt!



Nu har jag drygt 3 kilo kvar till min drömgräns!



Tummen upp!


Hur har jag då mått under veckan som gått??

 

Fastedagarna har rullat på som vanligt!


Kört plankan flera dagar!


Superroligt att så många vill följa min kamp mot min övervikt!


Ni kan följa mig här på Bloggen: www.nygards.bloggagratis.se

                                   Instagram: lenasoderblom

                                   Twitter: LenaSoderblom


#nutrilett  #vikt #hälsa #periodiskfasta #5:2-metoden


Ha en underbar söndag!!!!


Kram Lena

Av Lena - 16 november 2013 16:15



Oj, oj!

Nu är det mycket på en och samma gång!
Härlig känsla trots allt =)


Målar, syr och fixar smycken!
Tjolahopp!


Har just nu många ebjudanden på hemsidan: www.denlillaboden.se


Bla säljer jag ut dessa skyddsänglar!
30 kr/st + 6 kr i porto eller 4 st för 100 kr + 12 kr i porto
 


Säljer även ut Hello Kitty örhängen för 25 kr/par + 6 kr i porto
Silverpläterade öronkrokar!
Finns endast 2 par kvar!
 


Vid beställning maila: lena@denlillaboden.se


Ha det bäst!

Kram Lena

Av Lena - 16 november 2013 09:05



Vaknar upp till en härlig lördagsmorgon =)
Solen skiner!!!   


Dags för frukosten!
Riktigt längtar till en mugg med kaffe   


 


Ha en underbar dag!


Kram Lena


Av Lena - 15 november 2013 18:23



Önskar Er alla en riktigt trevlig helg!

 


Kram Lena

Av Lena - 15 november 2013 08:20



Tänk att fredagar är så bra =)


 


Ha en underbar dag!


Kram Lena

Av Lena - 14 november 2013 16:55


I morgon är det dags att grundmåla några tegelpannor som ska få fina motiv på sig och bli tavlor   
Bla kommer jag att använda denna fina bild med änglabarn!

 


Kommer att bli toppenfint =)

Resultatet kommer under helgen!

Har även 2 specialbeställningar som jag förhoppningsvis kommer att hinna med i helgen!
Bla en tegeltavla med ett speciellt motiv och 2 st specialbeställda armband!
Det blir en härlig pysselhelg skulle jag tro   


I går gjorde jag även dessa halssmycken!


Kika in på hemsidan: www.denlillaboden.se


Ha en skön kväll!


Kram Lena 

Av Lena - 14 november 2013 08:55


 


Kram Lena

Av Lena - 13 november 2013 16:07


Eftersom jag ska iväg på stand-up i Gävle i kväll har jag redan avverkat dagens planka   


4 x 20 sekunder


 


#nutrilett #vikt #hälsa #periodiskfasta


Nöjd och glad!!


Kram Lena

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards